درباره ما
فروشگاه پیران آنلاین ارائه دهنده انواع محصول، از قبیل لوازم آرایشی برقی و غیر برقی، کفش، کیف، ادکلن در شهر تجاری پیرانشهر است. ما با تمرکز بر سه ویژگی، یعنی: قابل اعتماد بودن، خدمات مشتری و منحصر به فرد بودن در کنار شما خواهیم بود. فروشگاه پیران آنلاین در سال 1400 توسط آقای صلاح مصطفی پور تأسیس شد، ما اکنون در سرتاسر ایران به مشتریانمان خدمات ارائه می دهیم، امیدواریم از محصولات ما به همان اندازه که ما از ارائه آنها به شما لذت میبریم لذت ببرید. اگر سوال یا نظری دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول
شیوه های پرداخت در پیران آنلاین به چه صورت است ؟ دو روش پرداخت مختلف در پیران آنلاین فراهم است، پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانک، پرداخت به صورت کارت به کارت هزینه ارسال در پیران آنلابن چگونه محاسبه می شود ؟ در حال حاضر هزینه ارسال سفارشات تسویه شده قبل از ارسال برای تمام ایران 30000 تومان می باشد که برای سفارشات بالای 450 هزار تومان، هزینه ارسال توسط سایت به صورت خودکار رایگان در نظر گرفته می شود. برای این منظور کافیست مجموع ارزش کالاهای سبد خرید شما باید بالای 450هزار تومان باشد. البته این قانون برای سفارشات پرداخت در محل صادق نیست و به دلیل اینکه کارمزدی از طرف شرکت پست برای سفارشات پرداخت در محل منظور گردیده، امکان ارسال رایگان این نوع از سفارشات مقدور نیست. برای تمامی مبالغ سفارشات پرداخت در محل ، هزینه ارسال با توجه به اضافه شدن کارمزد شرکت پست ، 45000 تومان برای تمام ایران در نظر گرفته شده است. چگونه می توان کالاهایی ناموجود را سفارش داد ؟ متاسفانه کالاهایی که در سایت ناموجود هستند در حال حاضر امکان سفارش گیری آنها به دلیل شرایط واردات یا اتمام موجودی آنها میسر نیست، اما این موضوع قطعی نیست و ممکن این کالاها قابل سفارش گردند، برای این موضوع در صفحه محصول می توانید در قسمت مربوطه ایمیل خود را ثبت نمایید تا اگر کالای مورد نظر موجود گردید از طریق ایمیل برای شما اطلاع رسانی انجام گردد. همچنین در مورد اینکه آیا در آینده نزدیک کالای مدنظر شما موجود می گردد یا خیر، می توانید با پشتیانی سایت در تماس باشید. چگونه می توان از موجود شدن کالاهای ناموجود مطلع گردید ؟ از طریق ثبت ایمیل خودتان در صفحه محصول در قسمت اطلاع رسانی از موجود شدن کالا بعد از چه مدتی سفارش به دست ما خواهد رسید و رویه ارسال سفارش چگونه است؟ سفارشات به دو صورت در سایت الی شاپ طبقه بندی می شوند: حالت اول سفارشاتی که تمام کالاهای ثبت شده دارای حالت ارسال فوری باشند، در این حالت سفارش یه صورت فوری معمولا روز کاری بعد از طریق پست از مشهد ارسال خواهند شد و معمولا به طور متوسط طی یک هفته کاری، بسته به سرعت پست و شهر انتخابی مشتری به دست ایشان خواهد رسید حالت دوم سفارشاتی که حداقل یک کالای آن دارای حالت ارسال 5الی10 هفته باشد، در این حالت به دلیل اینکه کالاهای این چنینی در انبار داخلی ما موجود نمی باشند و باید از خارج کشور سفارش داده شوند، حداقل زمانی که نیاز است کالاها به دست ما برسند و سفارش تکمیل شود به مدت ذکر شده خواهد بود؛ بنابراین در هنگام ثبت سفارش به مورد مذکور دقت فرمایید. چگونه می توان متوجه شد که کالایی دارای شرایط ارسال فوری یا ارسال زمان دار است ؟ بعد از باز کردن صفحه محصول مورد نظر در کادری مستطیلی و صورتی رنگ شرایط ارسال ذکر شده که شامل عبارت ارسال فوری یا ارسال 5الی10 هفته است. کالاهای ارایه شده در سایت ساخت چه کشوری هستند ؟ تقریبا تمام کالاها وارداتی و ساخت کشورهای آسیایی شامل چین، ژاپن و کره می باشند. چگونه می توانیم در شبکه های اجتماعی شما را دنبال کنیم ؟ در حال حاضر سایت پیران آنلاین تنها در اینستاگرام تحت عنوان پیج پیران آنلاین فعالیت دارد که می توانید به جمع کثیر فالورهای اینستاگرام ما بپیوندید تا از آخرین محصولات و یا تخفیفات دوره ای مطلع گردید. رویه باز گرداندن کالا در پیران آنلاین به چه صورت است ؟ پیران آنلاین سفارشات مشتریان را تضمین می نماید که به صورت کامل و سالم به دست مشتری برسد،چنانچه در مورد سفارشات ارسالی، کالایی دچار آسیب شده باشد و یا به درستی کار نکند، مشتری باید حداکثر ظرف یک هفته و در مورد ماگ و کالاهای شکستنی حداکثر ظرف مدت 24ساعت از زمان زمان تحویل سفارش به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید، سپس بسته به ارزش کالا یادرخواست بازپس گیری کالا از طریق ما مطرح خواهد شد، که تیم خدمات مشتریان پس از دریافت کالای معیوب و بررسی آن چنانچه حق با مشتری باشد ، مبلغ کالا به علاوه هزینه ارسال کالای معیوب به مشتری ظرف مدت دو روز کاری برگشت داده خواهد شد ؛ و یا در مورد کالای معیوب درخواست ارائه مدارک معتبر از جمله فیلم و عکس از کالای معیوب می شود که در این مورد نیز پس از بررسی مدارک در صورت راستی آزمایی مبلغ کالای معیوب به مشتری برگشت داده خواهد شد. چنانچه کالا سالم باشد و مشتری بخواهد آن را عودت نماید ،هزینه بازگشت کالا با مشتری خواهد بود ضمنا ظرف حداکثر یک هفته از زمان تحویل سفارش باید با پشتیبانی سایت تماس حاصل نماید تا مراحل کار برای ایشان شرح داده شود.